ΤΕΣΤ
Ερωτήσεις Σωστού ή Λάθους
Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ
...Ανάλυση 4ης παραγράφου
Τα αίτια της ανόδου της ελληνικής ναυτιλίας κατά το 19ο αιώνα είναι το σημείο αναφοράς αυτής της παραγράφου. Ο συγγραφέας μας παρουσιάζει α) τα αίτια αυτής της ανόδου β) τη μετατροπή των ιστιοφόρων σε ατμόπλοια γ) τα δημόσια έργα που έγιναν για την εξυπηρέτηση της ελληνικής ναυτιλίας
Ειδικότερα
Η μετατροπή των ιστιοφόρων σε ατμόπλοια
- Είχε υψηλό κόστος
- Αύξησε τη χωρητικότητα των ελληνικών πλοίων
- Αύξησε τον αριθμό των πλοίων
- Είχε ιδιαίτερες τεχνικές απαιτήσεις
- Ακολούθησε ανοδική πορεία
Δημόσια Έργα που έγιναν για την εξυπηρέτηση της ναυτιλιακής δραστηριότητας
- Κατασκευάστηκαν λιμάνια
- Κατασκευάστηκε ένα σύστημα φάρων
Χρονολογίες - Αριθμοί
- 1840 τα ελληνικά πλοία είχαν χωρητικότητα 100.000 τόνους
- 1866 τα ελληνικά πλοία είχαν χωρητικότητα 300.000 τόνους
Επιπρόσθετες πληροφορίες
- Κατά τη διαδικασία της μετατροπής των ιστιοφόρων σε ατμόπλοια η ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας είχε έντονες αυξομειώσεις
- Με τα δημόσια έργα που έγιναν για την εξυπηρέτηση της ελληνικής ναυτιλίας η ναυσιπλοΐα έγινε ασφαλέστερη στις ελληνικές θάλασσες.
Εμπέδωση της παραγράφου με Ερωτήσεις Σωστού ή Λάθους
1 Η ελληνική ναυτιλία αναπτύχθηκε το 19ο αιώνα Σ ή Λ
2 Η μετατροπή των ιστιοφόρων σε ατμόπλοια είχε υψηλό κόστος και αυξημένες τεχνητές απαιτήσεις Σ ή Λ
3 Το 19ο αιώνα ο αριθμός και η χωρητικότητα των ελληνικών πλοίων δεν σταμάτησαν να αυξάνουν Σ ή Λ
4 Το 1840 τα ελληνικά πλοία είχαν χωρητικότητα 100.000 τόνους Σ ή Λ
5 Το 1866 τα ελληνικά πλοία είχαν χωρητικότητα 300.000 τόνους Σ ή Λ
6 Η ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας το 19ο αιώνα ήταν κάτι το αυτονόητο Σ ή Λ
7 Κατά τη διαδικασία της αντικατάστασης των ελληνικών ιστιοφόρων σε ατμόπλοια υπήρξαν έντονες αυξομειώσεις Σ ή Λ
8 Πολλά δημόσια έργα έγιναν εκείνη την περίοδο για την εξυπηρέτηση της ελληνικής ναυτιλίας Σ ή Λ
9 Η κατασκευή λιμανιών και φάρων το 19ο αιώνα κατέστησε την ελληνική ναυτιλία ασφαλή στις ελληνικές θάλασσες Σ ή Λ
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Οι απαντήσεις ακολουθούν παρακάτω...
Απαντήσεις
Σ 1 3 4 7 8 9
Λ 2 5 6
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου