#backtotop { padding:5px; position:fixed; bottom:10px;right:10px; cursor:pointer; }
...ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΑΝΤΑΣ-ΧΑΛΚΙΔΑ 2221062592-

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ


ΤΕΣΤ
Ερωτήσεις Σωστού ή Λάθους
Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ


...Ανάλυση 5ης παραγράφου
================================================
Ο τρόπος με τον οποίο αναπτύχθηκε η ελληνική ατμοπλοΐα μετά τα μέσα του 19ου αιώνα αποτελεί το σημείο αναφοράς αυτής της παραγράφου. Ο συγγραφέας μας παρουσιάζει α) τον τρόπο με τον οποίο βρέθηκαν τα κεφάλαια για τη μετάβαση από τα ιστιοφόρα στα ατμόπλοια β) τις συνέπειες που είχε αυτή η μετάβαση στον εφοπλιστικό κόσμο γ) τη δεκαετία κατά την οποία ουσιαστικά έκανε αισθητή την παρουσία της η ελληνική ατμοπλοΐα .
================================================
Ειδικότερα
Εύρεση κεφαλαίων και συνέπειες στον εφοπλιστικό χώρο
  1. Τα ατμόπλοια απαιτούσαν σημαντικά κεφάλαια για την κατασκευή τους.
  2. Τα κεφάλαια αυτά δεν μπορούσαν να τα παραχωρήσουν οι παλαιοί εφοπλιστές.
  3. Τα κεφάλαια για την κατασκευή των ατμόπλοιων τα παραχώρησαν οι τράπεζες ( η Εθνική Τράπεζα ) , οι εκτός συνόρων πλούσιοι Έλληνες, και το κράτος.
  4. Ιδρύθηκαν εταιρείες και ομάδες εφοπλιστών για την χρηματοδότηση της προσπάθειας της κατασκευής των ατμόπλοιων.
Το χρονικό διάστημα κατά το οποίο έγινε αισθητή η ελληνική ατμοπλοϊκή δραστηριότητα
  1. Από το 1890-1900 έγινε αισθητή η ελληνική ατμοπλοϊκή δραστηριότητα.
  2. Το 1890 είχαμε 97 ατμόπλοια , το 1901  191 , και το 1912  389.
Οι λόγοι της καθυστέρησης της ανάπτυξης της ελληνικής ατμοπλοΐας ήταν
  1. Ο υψηλός επιχειρηματικός κίνδυνος.
  2. Η μικρή ποσότητα κεφαλαίων.
Η ανάπτυξη της ελληνικής ατμοπλοΐας ήταν αποτέλεσμα
  1. Στην κυριαρχία των Ελλήνων στην εμπορική κίνηση στο Δέλτα του Δούναβη.
  2. Στην κίνηση που υπήρχε στο ποτάμι του Δούναβη.
Χρονολογίες - Αριθμοί
  1. Στα μέσα 19ου αιώνα ξεκίνησε η προσπάθεια για την δημιουργία της ελληνικής ατμοπλοΐας.
  2. Την τελευταία δεκαετία του 19ου αιώνα έγινε αισθητή η ανάπτυξη της ελληνικής ατμοπλοΐας.
  3. Το 1890 είχαμε 97 ατμόπλοια.
  4. το 1901 είχαμε  191 ατμόπλοια.
  5. το 1912  είχαμε 389 ατμόπλοια.
Εμπέδωση της παραγράφου με Ερωτήσεις Σωστού ή Λάθους
 
1 Οι πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη της ελληνικής ατμοπλοΐας ξεκίνησαν από το 1850 και έπειτα Σ ή Λ
 
2 Τα κεφάλαια που ήταν απαραίτητα για την κατασκευή των ατμόπλοιων ήταν σημαντικά Σ ή Λ
 
3 Τα κεφάλαια για την συντήρηση και την αγορά των ατμόπλοιων ήταν μικρά σε μέγεθος Σ ή Λ
 
4 Για την κατασκευή των ατμόπλοιων δημιουργήθηκαν εταιρείες και ισχυροί εφοπλιστικοί όμιλοι Σ ή Λ
 
5 Η Αγροτική Τράπεζα διέθεσε σημαντικά κεφάλαια για την κατασκευή των ατμόπλοιων Σ ή Λ
 
6 Υπήρχαν περιορισμένα ελληνικά κεφάλαια για να χρησιμοποιηθούν στην κατασκευή των ατμόπλοιων Σ ή Λ
 
7 Ο επιχειρηματικός κίνδυνος για την κατασκευή των ατμόπλοιων ήταν περιορισμένος Σ ή Λ
 
8 Η ελληνική ατμοπλοΐα έγινε αισθητή ανάμεσα στο 1890-1900 Σ ή Λ
 
9 Το 1890 είχαμε 97 ατμόπλοια Σ ή Λ
 
10 Το 1901 είχαμε 190 ατμόπλοια Σ ή Λ
 
11 Το 1912 είχαμε 389 ατμόπλοια Σ ή Λ
 
12 Η ανάπτυξη της ελληνικής ατμοπλοΐας στηρίχθηκε στην κυριαρχία των Ελλήνων εμπόρων στην περιοχή του Δούναβη Σ ή Λ
 
13 Η μεγάλη εμπορική κίνηση στον ποταμό Δούναβη ευνόησε την ανάπτυξη της ελληνικής ατμοπλοΐας Σ ή Λ
 
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Οι απαντήσεις ακολουθούν παρακάτω...
 
 
 
 
 
 
 
Απαντήσεις
Σ 1 2 4 6 8 9 11 13
Λ 3 5  7 10 12
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πίσω στην κορυφή